HTML

Álmok

Az álmaimat írom le, hogy ne felejtsem el őket. Meg kíváncsi vagyok, másokat érdekelnek-e mások álmai?

Friss topikok

  • hanaura: Hű, ez elég veszélyes lehetett!:))) (2011.05.13. 03:25) Téridő
  • Lunaris777: Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött krea... (2011.02.28. 15:38) Szeg
  • hanaura: Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem? Mondjuk ahogy lejött, nem ... (2010.10.31. 14:59) Paralízis
  • hanaura: Hmm, igen, erről többen így is számolnak be:) Egyébként rengeteg különféle "álom-technika" van, en... (2010.09.11. 16:35) Calea
  • hanaura: Hmm, igen, sőt erről olvastam is egy könyvben, hogy még tudományos szempontból is egészen hasonlóa... (2010.09.04. 14:17) Tej

Linkblog

Háromszög

2011.08.01. 23:08 Álomvadász

Egy elég nagy akvárium van előttem egy szobában. Az akváriumban csigák vannak, amiket a mellettem lévő ember dobál, egymáshoz dobja a csigákat, ez nem tetszik nekem, sajnálom őket. Más is van a vízben, egy gyík vagy kígyószerű, kicsi, kb 10 centis, százlábú szerű lény, ami barátságosnak tűnik, de különösebben nem foglalkoztat. Viszont kis idő múlva megint az akváriumra nézek, és ezek a gyíkszerű lények összekapcsolódnak, egy kb 70 centi átmérőjű, 20 centi széles körré, ami kissé meg van nyomva, háromszögre van formálva, kissé domború oldalakkal. Az oldalaiból, meg a hátuljából csápok nőnek ki, de persze azok is egyedi lények, és azokkal tudja mozgatni magát. Érdekes, ahogy egy struktúra szerint összeállnak, épp ezért geometriai mintákat, fraktálokat szeretnék látni az oldalán, de csak műszaki rajz szerű, színes mintákat látok, amik folyamatosan változnak. Kicsit csalódott vagyok, de azért így is nagyon jól néz ki.

Szólj hozzá!

Címkék: lények vízi

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr843118550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása