HTML

Álmok

Az álmaimat írom le, hogy ne felejtsem el őket. Meg kíváncsi vagyok, másokat érdekelnek-e mások álmai?

Friss topikok

  • hanaura: Hű, ez elég veszélyes lehetett!:))) (2011.05.13. 03:25) Téridő
  • Lunaris777: Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött krea... (2011.02.28. 15:38) Szeg
  • hanaura: Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem? Mondjuk ahogy lejött, nem ... (2010.10.31. 14:59) Paralízis
  • hanaura: Hmm, igen, erről többen így is számolnak be:) Egyébként rengeteg különféle "álom-technika" van, en... (2010.09.11. 16:35) Calea
  • hanaura: Hmm, igen, sőt erről olvastam is egy könyvben, hogy még tudományos szempontból is egészen hasonlóa... (2010.09.04. 14:17) Tej

Linkblog

Szeg

2011.02.18. 22:17 Álomvadász

Egy lakásnak a csukott bejárati ajtaja előtt állunk, a lakáson kívül. Előttem van valaki, és tőle jobbra egy alacsony valaki is van még, de neki nem sok szerepe van. Előttünk fekszik egy ember, vagy valami homokzsákszerű dolog. Előttünk, balra egy széken ül valaki és be akar jönni ebbe a lakásba. Akivel kinn vagyok, nagyon fél, nem akarja beengedni ezt az embert, mert tudja, hogy akkor rettenetes dolgok fognak történni. De tudja, hogy be fog majd jönni, mert előre nem tudunk elmenni, visszafelé meg csak a lakás van, és ha oda megyünk, akkor ki kell nyitnunk, és be fog jönni. Szóval akivel vagyok, az nagyon fél. A széken ülő férfi pedig rám néz, és mondja, hogy a Szív (vagyis én) már beengedte, vagy be szoktam engedni, amikor erre jár, és a társam épp nincs itt, szóval felesleges védekeznie, tudja, hogy ezen túl kell lenni. A férfi, aki a széken ül egyébként látja előre a jövőt, és mondja, hogy a lifttel most nem jön fel senki, még mindig nem jön fel senki, és most egy és tíz közötti személy jön fel. Hárman fel is jönnek, segítenek neki. Bemegyünk a lakásba. Egy csigalépcsőn megyünk fel, én megyek leghátul. Látom, ahogy az előtérben, egy padon egy kb három méteres ember fekszik, aki ugyanúgy néz ki, mint a társam, de nem tudom, hogy élő-e, vagy csak egy báb. Megyünk felfelé, és furcsa fotók vannak a falon, és azon gondolkozok, hogy egy ilyen filmhez nehéz lehet megtalálni a megfelelő helyszínt, és úgy érzem, egy filmben vagyok. A társam mintha Leonardo Dicaprio lenne. Felérünk a lépcsőn, ahol a lépcsővel szemben van két szék. Én leülök az egyikbe, ami a fal mellett van, a másikba pedig a társam, akinek a kezét hozzászögelik a szék karfájához egy-egy szöggel, a kézfejének a tetejéről szögelik. Én nem foglalkozok vele, mert ez egyrészt hozzátartozik a művelethez, másrészt meg a jobb oldalamon van valaki, akit először David Bowienak nézek, de aztán egyre inkább kezd nővé alakulni. Ő egyébként egy átlátszó latex zsákban van, meztelen, és magassarkú van rajta, a magassarkúnál dupla vastag anyaggal, örülök neki, hogy a tervezők az ilyen apró részletekre is gondolnak. Megsimogatom a nő fejét, ő meg kelleti magát, hagyja, hogy nézzem, elkezdünk ismerkedni, de a nő inkább csak féltékennyé akarja tenni a társam, ami sikerül is neki, mert a társam dühös lesz, üvölt, és megpróbálja felemelni a kezét, a szögön keresztül, de az nem lenne jó, mert akkor megszakad a művelet. Az arca véres, és észreveszem, hogy az arcán az egyik száradó vérdarab zavarja, és letisztítom onnan, amitől úgy tűnik, kezd megnyugodni.

3 komment

Címkék: szék latex szög

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr962671622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lunaris777 · http://orommamor.blogspot.com/ 2011.02.25. 18:36:42

...furcsa fotók vannak a falon, és azon gondolkozok, hogy egy ilyen filmhez nehéz lehet megtalálni a megfelelő helyszínt, és úgy érzem, egy filmben vagyok. A társam mintha Leonardo Dicaprio lenne...

Csaknem az eredet című filmet nézted meg a napokban?? :)

Álomvadász 2011.02.25. 21:08:37

Szia!

A filmet már régebben láttam, fogalmam sincs miért álmodok ezekkel a színészekkel :) Nekem az a vicces ezekben, hogy rácsodálkozok, hogy vajon ki csinálhatta a díszleteket, képeket, stb, szívesen megismerném, aztán felébredés után rájövök, hogy belőlem jött.

Lunaris777 · http://orommamor.blogspot.com/ 2011.02.28. 15:38:20

Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött kreativitással. Persze aztán, sajnos gyorsan tova száll az ihlet.
süti beállítások módosítása