HTML

Álmok

Az álmaimat írom le, hogy ne felejtsem el őket. Meg kíváncsi vagyok, másokat érdekelnek-e mások álmai?

Friss topikok

  • hanaura: Hű, ez elég veszélyes lehetett!:))) (2011.05.13. 03:25) Téridő
  • Lunaris777: Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött krea... (2011.02.28. 15:38) Szeg
  • hanaura: Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem? Mondjuk ahogy lejött, nem ... (2010.10.31. 14:59) Paralízis
  • hanaura: Hmm, igen, erről többen így is számolnak be:) Egyébként rengeteg különféle "álom-technika" van, en... (2010.09.11. 16:35) Calea
  • hanaura: Hmm, igen, sőt erről olvastam is egy könyvben, hogy még tudományos szempontból is egészen hasonlóa... (2010.09.04. 14:17) Tej

Linkblog

Paralízis

2010.10.31. 09:10 Álomvadász

Van ez az alvási paralízis, amikor az ember már tudatilag nagyrészt felébredt, viszont a teste még alszik, ezért a testet nem lehet mozgatni, viszont általában rövid időb belül az is felébred. Szóval belekerültem ebbe az állapotba, a hátamon feküdtem, ami ritka, és világos volt, tehát láttam a szoba plafonját. Próbáltam felkelni az ágyról, éreztem is ahogy felkelek, kimegyek a szobából, de pár másodperc múlva megint itt találtam magam a szobában. Próbáltam rájönni, hogy most mi lehet, mi történik egyáltalán. Arra gondoltam, hogy talán egy néger srác vagyok, valahol a gettóban, és annyira betéptem, hogy meg sem bírok mozdulni. Ez a gondolat elég valósnak is tűnt, meg azért elég viccesnek is. Aztán mivel a plafont láttam, arra gondoltam, hogy ha majd tényleg felébredek, akkor azért vigyázzak, nehogy a plafonon kezdjek el mászkálni, mert nem az a szokás. Aztán már kezdett zavarni ez az állapot, mert valahogy nagyon fárasztónak érzem fizikailag, erőlködni kell hogy fennmaradjon az ember. A kezeimet mozgattam a szemem előtt, de nem láttam őket, csak az érzés volt meg, hogy milyen a kezemet mozgatni. Talán kezdtem kicsit megijedni, hogy valaha sikerül-e majd felébrednem? Amiket eddig próbáltam, hogy felkelek, kimegyek, stb nem működtek, ezért valami radikális dologra gondoltam, ami egyértelmű, hogy nem történhet meg a valóságban, valami sokkszerű dologra, ami kiránt ebből a dologból. Ezért lenyúltam a gyomromba. Éreztem, ahogy a kezemet meghajlítom, meg ahogy a kezem mozog a nyelőcsövemben, meg a könyököm már a számban van, stb. Erre sikerült is felébredni.

1 komment

Címkék: gyomor néger paralízis

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr12411114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hanaura 2010.10.31. 14:59:23

Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem?
Mondjuk ahogy lejött, nem is voltál ébren és nem is aludtál...
süti beállítások módosítása