HTML

Álmok

Az álmaimat írom le, hogy ne felejtsem el őket. Meg kíváncsi vagyok, másokat érdekelnek-e mások álmai?

Friss topikok

  • hanaura: Hű, ez elég veszélyes lehetett!:))) (2011.05.13. 03:25) Téridő
  • Lunaris777: Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött krea... (2011.02.28. 15:38) Szeg
  • hanaura: Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem? Mondjuk ahogy lejött, nem ... (2010.10.31. 14:59) Paralízis
  • hanaura: Hmm, igen, erről többen így is számolnak be:) Egyébként rengeteg különféle "álom-technika" van, en... (2010.09.11. 16:35) Calea
  • hanaura: Hmm, igen, sőt erről olvastam is egy könyvben, hogy még tudományos szempontból is egészen hasonlóa... (2010.09.04. 14:17) Tej

Linkblog

Family Guy

2010.05.18. 19:02 Álomvadász

A Family Guyból ismert kutya, meg a csecsemő tekegolyókkal dobálták meg a rajzfilmbeli apjukat, de a gravitációnak, meg fizikai törvényeknek ellentmondó módon, mert az apjuk egy magasabb, dombszerű részen állt a játszótéren, egy betonfal mellett, előtte egy alagút volt, amin keresztül végül sikerült elmenekülnie. Szóval a tekegolyókat csak a földre ejtették, a lábuk mellé, és azok onnan kezdtek el gyorsulni a dombon felfelé, az egyik ki is döntötte a betonfalat, én meg szakadtam a nevetéstől, mert annyira szokatlan volt, ahogy a szokásos fizika helyett másképp viselkednek a tárgyak. Aztán azon az alagúton átjutva a Hupikék törpikék bevezető képsorai mentek, kis gombaházak voltak, de a színek sokkal jobbak voltak, fakó neonszínek, éles kontúrokkal. Azon nevettem, hogy mennyire beteg ember lehet, aki ezt a "videót" vagy képsorozatot kitalálta, összerakta. Aztán ahogy ment a mese bevezető része, egy majdnem háromszög alakú, lekerekített sarkú gomba kalapra lettem figyelmes, ami csak úgy tovább lebegett, követtem, és egy másik helyszínen, egy téren, egy emelvényen álló ember fejére szállt le, aki körül igazán nem tudom hogy mi volt, színek kavarogtak, meg kezdtem felébredni, mert próbáltam rájönni, hogy ezt ki csinálhatta, mert kellően beteges dolognak tűnt, szóval tetszett.

Ami a valósághoz kapcsolódik, az, hogy 1-2 hete láttam egy videót, onnan jöhetett a gravitáció furcsasága.

Ez volt az, érdemes megnézni: www.youtube.com/watch

Szólj hozzá!

Címkék: family guy hupikék

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr722013589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása