HTML

Álmok

Az álmaimat írom le, hogy ne felejtsem el őket. Meg kíváncsi vagyok, másokat érdekelnek-e mások álmai?

Friss topikok

  • hanaura: Hű, ez elég veszélyes lehetett!:))) (2011.05.13. 03:25) Téridő
  • Lunaris777: Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött krea... (2011.02.28. 15:38) Szeg
  • hanaura: Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem? Mondjuk ahogy lejött, nem ... (2010.10.31. 14:59) Paralízis
  • hanaura: Hmm, igen, erről többen így is számolnak be:) Egyébként rengeteg különféle "álom-technika" van, en... (2010.09.11. 16:35) Calea
  • hanaura: Hmm, igen, sőt erről olvastam is egy könyvben, hogy még tudományos szempontból is egészen hasonlóa... (2010.09.04. 14:17) Tej

Linkblog

Rák

2011.02.25. 21:47 Álomvadász

Egy sivatagban vagyok, látom pár kőből készült épület romját. Az egyik épületnek az egyik fala felemelkedik, egy ajtó nyílik rajta, amin bemegyek. Egy fehér köpenyes emberszerű lény, akinek a feje helyén egy nagy barna rák van, meg akar támadni. A sarokba kerülök, ő meg áll előttem. Van egy társam, egy apró, kb 30 centi magas feketés lény, nem tudom mi az, csak tudom, hogy velem van. Ő még az ajtón jön befelé, és segítene nekem, megvédeni magam, de ezen a területen nem lehet mágiát használni, és a levegőben konfettiszerű energiaszilánkok vannak, amik leárnyékolják a teret. Ezért magamat kell megvédenem, úgyhogy az akaratommal egy pajzsot hozok létre, és megvédem magam. A rákfejű abbahagyja a támadást, és elfogadja, hogy ott vagyok, és elkezdi bemutatni a dolgokat. Azt mondja, hogy már több ezer éve itt élnek, mert ez a közösségük működik, meg ők amúgy is földönkívüliek, igazán nincs is miért kijönniük. Valahol, az egyik termükben az épület padlója be van szakadva, szóval akár onnan is bejöhettünk volna, szóval tudják, hogy be lehet hozzájuk jönni, ezért nem is  védik magukat életre-halálra, csak azért mégis.

Szólj hozzá!

Címkék: ufo sivatag rákfej

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr332690942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása