HTML

Álmok

Az álmaimat írom le, hogy ne felejtsem el őket. Meg kíváncsi vagyok, másokat érdekelnek-e mások álmai?

Friss topikok

  • hanaura: Hű, ez elég veszélyes lehetett!:))) (2011.05.13. 03:25) Téridő
  • Lunaris777: Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött krea... (2011.02.28. 15:38) Szeg
  • hanaura: Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem? Mondjuk ahogy lejött, nem ... (2010.10.31. 14:59) Paralízis
  • hanaura: Hmm, igen, erről többen így is számolnak be:) Egyébként rengeteg különféle "álom-technika" van, en... (2010.09.11. 16:35) Calea
  • hanaura: Hmm, igen, sőt erről olvastam is egy könyvben, hogy még tudományos szempontból is egészen hasonlóa... (2010.09.04. 14:17) Tej

Linkblog

Szauna

2010.11.02. 19:31 Álomvadász

Egy olyan divatos, ezoterikus körbe kerültem, ami persze csak a pénzre megy rá, viszont hogy valami alapja is legyen, cserébe adtak kb féldeci italt, amit meg is ittam. Elég sokan voltunk ott, és mindenki ivott eből. Éreztem, hogy azért ez átverés, meg alapvetően gonoszak a szervezők, de már nem tudtam elmenekülni, gondoltam azt a pár órát kibírom majd közöttük feltűnés nélkül. Elmentem hugyozni, és a vizeletem először kék színű volt, aztán normális színű, aztán meg vöröses lilás. Ezeket a színárnyalatokat eddig csak álmomban láttam, olyan higanyszerűen csillogó, sűrű anyaghoz tartozó színek. Gondoltam ez az elszíneződés normális lehet, és csak az ital mellékhatása. Aztán éreztem, hogy fizikailag is elkezd hatni, furcsa testérzetem volt, de megnyugtattam magam, hogy nem lesz gond, kezelni tudom majd, nehezebb helyzetben is voltam már, és annyira durva azért biztos nem lesz, mert azért kamu ez az összejövetel, nem az élményekről szól hanem a pénzről. Egy szaunában lett volna a gyűlés, de összezavarodtam, mert nem hoztam oda való ruhát, és nem tudtam egyáltalán hol vagyok, meg mit keresek itt, úgyhogy felébredtem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr842417152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása