HTML

Álmok

Az álmaimat írom le, hogy ne felejtsem el őket. Meg kíváncsi vagyok, másokat érdekelnek-e mások álmai?

Friss topikok

  • hanaura: Hű, ez elég veszélyes lehetett!:))) (2011.05.13. 03:25) Téridő
  • Lunaris777: Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött krea... (2011.02.28. 15:38) Szeg
  • hanaura: Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem? Mondjuk ahogy lejött, nem ... (2010.10.31. 14:59) Paralízis
  • hanaura: Hmm, igen, erről többen így is számolnak be:) Egyébként rengeteg különféle "álom-technika" van, en... (2010.09.11. 16:35) Calea
  • hanaura: Hmm, igen, sőt erről olvastam is egy könyvben, hogy még tudományos szempontból is egészen hasonlóa... (2010.09.04. 14:17) Tej

Linkblog

Gólya

2011.01.08. 20:22 Álomvadász

Egy sekély kis tóban állok, a víz talán tíz centi mély lehet, minden nagyon színes, jobbra fák vannak, balra pedig egy kis kunyhó, ami lábakon áll, és egy része a víz felett van. Egy német házaspár áll a kunyhó előterében, ami a víz felett van, és a férfi vasvilláva dobál a vízbe állatokat, krokodilokat és ragadozó halakat. A testük át van szúrva a villával, de amikor a vízbe érnek, nincs semmi bajuk, élnek rendesen, és azon kezdek aggódni, nehogy megtámadjanak. Ezért kimegyek a vízből a partra, ahol a feleség mérges pókokat enged el, amiktől próbálok messze kerülni. Az egyik pók megmarja a nő lábát több helyen, gyufafej méretű lyukak lesznek a combján, kb 8 helyen, és lilás, vöröses, rózsaszínes váladék kezd kifolyni, és kezd is megdagadni, meg elzsibbadni a lába, amit érzek én is, de remélem, hogy azért az nem az én lábam. Aztán a nő bemegy a kunyhóba, és ott meghal, én meg ott vagyok mellette, és épp belép két rendőr, és remélem, hogy nem fogják azt gondolni, miattam történtek ezek a dolgok. Amúgy valami rituális öngyilkosságot követtek el. Felébredek, mert iszonyatosan el van zsibbadva a karom.

Egy panelház kb 5. emeletének az erkélyén vagyok, világos van, minden nagyon színes, és kinyúlok az erkélyről, mert ott van egy cseresznyefa, behúzom az egyik ágát, és szedek róla cseresznyét, de még éretlen, meg a cseresznyék a földre esnek, meg a szomszéd erkélyre is átesnek. Visszafordulok, és az erkély közepén ott van egy gólya, és elég csúnyán néz rám, meg elég nagy helyet foglal el, eléggé szét van terülve a földön, kicsit félek tőle, remélem kienged majd az erkélyről a szobába. Ahogy átugrok felette, vagy mellette elmegyek, valahogy leesik egy zacskó, amiben van egy szendvics, és a földszinten lévő erkélyen lévő kiakasztott virágládának csapódik, és nagyon nagyot csattan. Gondolom, hogy sunyin el kéne menni innen, nem fogják megtudni ki volt, aki kiejtett valamit, de aztán úgy döntök, hogy elvállalom ezt a dolgot, és átmegyek a szomszédba, és mondom, hogy tőlem esett ki az a valami, meg a csresznyék is miatam estek át a szomszédba.

Szólj hozzá!

Címkék: cseresznye pók gólya

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr362570416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása