HTML

Álmok

Az álmaimat írom le, hogy ne felejtsem el őket. Meg kíváncsi vagyok, másokat érdekelnek-e mások álmai?

Friss topikok

  • hanaura: Hű, ez elég veszélyes lehetett!:))) (2011.05.13. 03:25) Téridő
  • Lunaris777: Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött krea... (2011.02.28. 15:38) Szeg
  • hanaura: Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem? Mondjuk ahogy lejött, nem ... (2010.10.31. 14:59) Paralízis
  • hanaura: Hmm, igen, erről többen így is számolnak be:) Egyébként rengeteg különféle "álom-technika" van, en... (2010.09.11. 16:35) Calea
  • hanaura: Hmm, igen, sőt erről olvastam is egy könyvben, hogy még tudományos szempontból is egészen hasonlóa... (2010.09.04. 14:17) Tej

Linkblog

Kutya

2010.06.20. 09:21 Álomvadász

Valami balhé van, kb hatan vannak ellenem, de szerencsére George Clooney az ügyvédem, aki majdnem elintézi az ügyet, és én úgy nagyjából megúszom, bár én is kapok valami büntetést, meg akikkel az összetűzés volt, azok közül is az egyik két év börtönt kap, egy olyan börtönben, ahol a cellában csak négykézláb lehet közlekedni, mert alacsonyan van a plafon. Én meg csak állva végignézem azt a két évet, szóval azért valamivel jobban jártam.

Egy halott kutyát fúj le valaki poroltóval, és mondja, hogy ne hagyjuk itt, együk meg. A többi ember még talán el is vinné, de nem tetszik nekik, hogy lefújta poroltóval, pedig semmi nyoma nincs a kutyán. Én nem eszek húst, szóval nem érint a dolog, de azért sajnálnám otthagyni a húst, viszont nincs kedvem a belezéshez, nyúzáshoz, meg ha amúgy sem enné meg senki, akkor minek csináljam.

Egy autópálya mellett gyaloglunk, próbálok stoppolni, de nem sikerül. Szerencsére nem sokára beérünk egy városba. Az egyik sarkon van egy kis csoportosulás, és egy orvos jön, nyitott sportkocsival. Valakinek fel van szakadva a fejbőre egy pár centis részen, azt vizsgálja meg a doki, és mondja, hogy egy öltéssel rendbe lehet tenni. A furcsa az, hogy valami olyasmi a helyzet, hogy az orvos ellenőrzi, hogy ezzel a dologgal be szabad-e menni a kórházba, vagy nem. Mert ha nem szabadna ezzel kórházba menni, és mégis bemegy valaki, akkor megbűntetnek.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya orvos

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr522095049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása