HTML

Álmok

Az álmaimat írom le, hogy ne felejtsem el őket. Meg kíváncsi vagyok, másokat érdekelnek-e mások álmai?

Friss topikok

  • hanaura: Hű, ez elég veszélyes lehetett!:))) (2011.05.13. 03:25) Téridő
  • Lunaris777: Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött krea... (2011.02.28. 15:38) Szeg
  • hanaura: Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem? Mondjuk ahogy lejött, nem ... (2010.10.31. 14:59) Paralízis
  • hanaura: Hmm, igen, erről többen így is számolnak be:) Egyébként rengeteg különféle "álom-technika" van, en... (2010.09.11. 16:35) Calea
  • hanaura: Hmm, igen, sőt erről olvastam is egy könyvben, hogy még tudományos szempontból is egészen hasonlóa... (2010.09.04. 14:17) Tej

Linkblog

Sikít

2010.06.08. 21:35 Álomvadász

Mintha egy kilencvenes évek eleji techno buli videóját láttam volna, aztán én is oda kerültem, de csak az egyik sarokból figyeltem, hogy mi történik. Az emberek nagy részén neonzöld fényvisszaverős mellény volt, meg az öltözékük is kicsit más volt, mint ami mostanában megszokott, akkor biztos ez volt a divat. Amúgy a zene tetszett, olyan thunderdome szerű volt, de annál tisztább, komolyabb hangzása volt. Az kezdett el zavarni, hogy kb 16 év körüli lányok sikongattak egy csoportban, mintha egy híres valakit láttak volna, és rajongóként üdvözölnék, olyan kislányos idióta rajongás volt. A lányok egy cd lejátszóba betettek egy cd-t, és utána mind egyszerre kezdtek sikítani, majd kivették, meg megint betették, és egy számláló mutatta, mennyien sikítottak, kb 50-60 körül lehetett. Engem zavarni kezdett, mert nem hallottam tőlük a zenét, ezért odamentem, és mondtam nekik, ha a századik is sikítani kezd, akkor megölöm. És teljesen komolyan is gondoltam. Aztán csak mikor elfordultam tőlük, akkor jutott eszembe, hogy talán nem kellett volna kb 100 embernek beszólni, még baj lehet belőle, de különösebben nem érdekelt. Egy másik terembe, szobába mentem, ahol nézegettünk egy hifi tornyot vagy valami hasonlót, és azon nevettem, hogy milyen furcsa márkája van, mert négy szóból állt, és abból három szó g betűvel kezdődött, ami valamiért vicces volt. Csak a középső két szóra emlékszek, Golden Glider volt, a többit elfelejtettem (utánanéztem, a valóságban van-e valami hasonló dolog, de ezen a néven egy 70-es évekbeli képregény gonosz hősnőjének a nevét találtam, aki Flash ellensége vagy mi, de most olvastam csak róla először, véletlen lehet).

Egy mezőn voltunk, ahol a levegőben két vadászgép tartott bemutatót, pirosra voltak festve, előzgették egymást, meg minden, ahogy kell olyankor, én meg gondoltam, hogy ezek nem tudják, hogy bemutatókon történik a legtöbb baleset (ez amúgy nem biztos, hogy tényleg így van a valóságban)? És már az egyik fel is robbant, és a földnek csapódott, és csak azt reméltem, hogy a többiek is látták a balesetet, bár azt hiszem, kamerával is felvettem. A pilóta a lassításban látszott, hogy tudott katapultálni, de a gép roncsa nem messze volt tőlünk, és féltem, hogy felrobban, mert kicsit lángolt is, a tartálya meg tele volt üzemanyaggal. Egyébként egy kisbusz szerű fülkés autóban ültünk, onann néztük az eseményeket, és elővettem egy tűzoltó csövet, hogy majd azzal, onnan, ülő helyzetből eloltom a tüzet, de egy másik hasonló autó odaparkolt mellénk, és miattuk nem tudom eloltani a tüzet, de nem akarnak arrébb menni, balhézok velük.

Szólj hozzá!

Címkék: lány repülő sikít

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr222067481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása