HTML

Álmok

Az álmaimat írom le, hogy ne felejtsem el őket. Meg kíváncsi vagyok, másokat érdekelnek-e mások álmai?

Friss topikok

  • hanaura: Hű, ez elég veszélyes lehetett!:))) (2011.05.13. 03:25) Téridő
  • Lunaris777: Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött krea... (2011.02.28. 15:38) Szeg
  • hanaura: Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem? Mondjuk ahogy lejött, nem ... (2010.10.31. 14:59) Paralízis
  • hanaura: Hmm, igen, erről többen így is számolnak be:) Egyébként rengeteg különféle "álom-technika" van, en... (2010.09.11. 16:35) Calea
  • hanaura: Hmm, igen, sőt erről olvastam is egy könyvben, hogy még tudományos szempontból is egészen hasonlóa... (2010.09.04. 14:17) Tej

Linkblog

Hacker

2010.04.27. 19:09 Álomvadász

Autót vezettem, egy nálam idősebb, macsós filmhős testem volt, és úgy tűnt, hogy egy bérgyilkos vagyok, a munkámmal valószínűleg már végeztem, és most igyekszek el az országból. A hátsó ülésen is ült egy férfi, aki egyébként hacker volt, és mindkettőnknek egyszerre esett le, hogy egymás ellenségei vagyunk, és fegyvert rántottunk, de mivel annyira egyszerre tettük ezt, hogy ha lövünk, akkor mindketten meghalunk, ezért inkább nem lőttünk. Egymás iránti tiszteletből átadtuk egymásnak a fegyvereinket, talán kíváncsiságból, hogy a másik mégis mivel dolgozik. Elég gagyi fegyvere volt, persze azt mondta, hogy egy desert eagle, de csak pár vasdarabból összehegesztett derékszögszerű, lötyögős valami volt, nehezen tudtam elképzelni, hogy ezzel lehet lőni. Aztán egy szántóföld mellett kiszálltunk az autóból, és kezdtek megjelenni az állami biztonsági szervekhez tartozó emberek, mert mi azért mindketten az alvilághoz tartoztunk, és el akartak kapni. Volt egy helikopter, amire többször rálőttem, de nem sikerült kárt tenni benne, úgyhogy elkezdtünk futni. Üldöztek minket, és aki mellénk ért, futva, ahelyett hogy ránk ugrott volna,vagy valami hasonló módon megállított volna, helyette inkább légi támogatást kért, mondta be a koordinátákat. Furcsállottam, hogy így hogyan tudnának lelőni minket, mert ha valami nagyobb robbanás, becsapódás lesz, akkor bennük is kár esik, ha meg valami kisebb, akkor meg azon a ponton már régen túl vagyok, ahova kérte, esetleg még arra gondoltam, hogy valami hálót lőnek ki ránk, és úgy állítanak meg. Egyre nehezebben ment a futás, az a tipikus álombeli bénultság volt, úgyhogy el is kaptak, de nem csináltak semmi balhét, mert azt mondták, hogy eleget szenvedtünk már ebben az egymás kergetésében, úgyhogy inkább menjen mindenki a maga dolgára, úgyhogy fel is ébredtem.

 

Egyébként ez egy visszatérő dolog, hogy fegyverekkel nem tudom megsebezni az ellenségeimet, hiába lövök rájuk, nem történik semmi. Mondjuk amikor egy megvadult vaddisznó rohant felém, arra is hiába lőttem rá, és csak úgy tudtam megmenekülni, hogy megállítottam az időt, és úgy tudtam elmenni onnan. Legalább az alternatív módszerek működnek :).

Szólj hozzá!

Címkék: menekülés pisztoly

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr361957003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása