HTML

Álmok

Az álmaimat írom le, hogy ne felejtsem el őket. Meg kíváncsi vagyok, másokat érdekelnek-e mások álmai?

Friss topikok

  • hanaura: Hű, ez elég veszélyes lehetett!:))) (2011.05.13. 03:25) Téridő
  • Lunaris777: Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött krea... (2011.02.28. 15:38) Szeg
  • hanaura: Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem? Mondjuk ahogy lejött, nem ... (2010.10.31. 14:59) Paralízis
  • hanaura: Hmm, igen, erről többen így is számolnak be:) Egyébként rengeteg különféle "álom-technika" van, en... (2010.09.11. 16:35) Calea
  • hanaura: Hmm, igen, sőt erről olvastam is egy könyvben, hogy még tudományos szempontból is egészen hasonlóa... (2010.09.04. 14:17) Tej

Linkblog

60

2010.06.15. 21:08 Álomvadász

Kb hatvan óra ébrenélet után mentem el aludni, de sajnos korán fel kellett kelnem, ezért sok mindent nem álmodtam, amit azért sajnálok.

Raklapokon szemét volt, ezeket akartuk felrakni egy darus autóra, de előtte ki kellett venni a cementes zsákokat a szemétből valami miatt, azok "túl károsak" vagy mik lettek volna a szeméttelep számára, szóval a mi feladatunk az volt, hogy vegyük ki a jól összerakott szemétbálákból ezeket a zsákokat. Ennek nem örültem, mert ahhoz szét kellett pakolni, meg megint összerakni ezeket a bálákat, és elég sok munkának tűnt a dolog. Egyébként meg sietnünk is kellett valamiért, mert olyan illegális szerű dolgot csináltunk, valakinek a területéről vittük el ezeket, ami nem a miénk volt, vagy valami hasonló. Egy irodában voltunk, és ennek a hátsó bejárata nyílt arra a területre ahol a szemét volt. Jött is egy srác, aki gondolom el akart küldeni onnan minket, vagy valami balhét akart csinálni, de ahogy láttam hogy jön, egyszerűen becsuktam előtte az ajtót, és ráfordítottam azt a fordítós biztonsági zárat az ajtóra. Ütötte az üveget, hogy engedjük be, de épp csak rápillantottam, és továbbmentem, egyáltalán nem tudott rám ijeszteni, megérinteni, meghatni.

Egy utcai zöldségesnél válogattam, talán valami gyümölcsöt akartam venni, nem tudom pontosan, a történet eleje meg a vége elég zavaros.

A két álomban az volt a közös, hogy mindegyikben a színek olyan barnásak voltak, meg a fény is kevesebb volt. Olyan naplemente szerű színek voltak, a barna felé tolódva. A hangulatom is hasonló volt, nyugodt voltam, meg olyan leszarós hangulatom volt, hogy oké, megcsinálok mindent, nekem mindegy, nem érdekel, ne rajtam próbálgassátok a hatalmatokat, engem ezek a körök nem érdekelnek, nem kell legyözni.

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség cement

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr862084567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása