HTML

Álmok

Az álmaimat írom le, hogy ne felejtsem el őket. Meg kíváncsi vagyok, másokat érdekelnek-e mások álmai?

Friss topikok

  • hanaura: Hű, ez elég veszélyes lehetett!:))) (2011.05.13. 03:25) Téridő
  • Lunaris777: Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött krea... (2011.02.28. 15:38) Szeg
  • hanaura: Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem? Mondjuk ahogy lejött, nem ... (2010.10.31. 14:59) Paralízis
  • hanaura: Hmm, igen, erről többen így is számolnak be:) Egyébként rengeteg különféle "álom-technika" van, en... (2010.09.11. 16:35) Calea
  • hanaura: Hmm, igen, sőt erről olvastam is egy könyvben, hogy még tudományos szempontból is egészen hasonlóa... (2010.09.04. 14:17) Tej

Linkblog

Repülő

2010.05.30. 20:54 Álomvadász

Volt nálam egy tervrajz egy repülőgépről, amit én, vagy még valaki terveztünk. Olyan volt, mint ami a Balu kapitány kalandjaiban volt (nem tudom, hogy ez volt-e a címe), szemből volt rajzolva, négy propellerrel, meg egy nagyobb törzzsel. Annak ellenére, hogy megvolt a tervrajz, valamiért tudtuk, hogy nem repül, talán valamilyen fontosabb változó pontosabb értéke kellett volna hozzá, egy apró tervezési hiba kijavítása, vagy valami, ezért segítséget kértünk egy nagyon híres, komoly cégtől. A tervező és teszt részlegük felé haladtunk, fotocellás ajtókon mentünk keresztül, oda, ahova szinte senkit nem engednek be, de én velük mehettem. Mielőtt azonban odaértünk volna, az egyik ajtónál engem nem engedtek át, mert valamilyen adminisztrációs késedelem miatt még nincsenek teljesen rendben az irataim, és annak ellenére, hogy tudják, hogy ki vagyok, sajnos nem engedhetnek tovább, ezért el kellett mennem. Rájuk hagytam a dolgot, reméltem, hogy nélkülem is ki tudják javítani a hibát, és létrejön egy működő repülőgép, ami valahogy jelentős technikai felfedezésnek számított volna. Visszamentem a lakásomba, ahol voltunk páran, a tervező társaim lehettek, és valahogy megtudtuk, hogy a cég kijavította a hibát, és most már működne is a repülő, de nem adják vissza nekünk a terveket, megcsinálják ők maguk. Mérgesek lettünk, mert már ez volt a második alkalom (az is valami repülős dolog lehetett), hogy átvertek minket, és szidtuk magunkat, hogy akkor mégis miért megint hozzájuk mentünk segítséget kérni? Valamiért kimentem a lakás elé, a lépcsőházba, éppen két, kb 70 év körüli mamóka jött befelé. Én tovább mentem volna, de elkezdtek hozzám beszélni valamiről. Az egyikük szexuálisan eléggé be volt indulva, ajánlat jellegű dolgokat tett, közben a másik próbálta lebeszélni ezekről a dolgokról, meg mondani nekem, hogy hát a másikuk nem is úgy értette, meg csak viccel, stb, csitítgatta a másikat. Közben nem tudtam eldönteni, hogy a néni már születése óta kicsit bolond, és azért mond ilyeneket, vagy tényleg akar valamit, vagy ez a korral jár, és kezd kicsit szétesni. A tekintete mindenesetre kicsit furcsa volt, valami gátlástalan szexuális vágy látszott benne. Engem különösebben nem érdekelt, inkább szabadulni szerettem volna tőlük, mivel épp most lopták el a terveinket, ők meg ilyen dolgokkal fárasztanak, vártam, hogy takarodjanak már el, hadd tudjak tovább menni, mert amúgy is kicsit elállták az utat.

Szólj hozzá!

Címkék: repülő mamóka

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr212043201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása