HTML

Álmok

Az álmaimat írom le, hogy ne felejtsem el őket. Meg kíváncsi vagyok, másokat érdekelnek-e mások álmai?

Friss topikok

  • hanaura: Hű, ez elég veszélyes lehetett!:))) (2011.05.13. 03:25) Téridő
  • Lunaris777: Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött krea... (2011.02.28. 15:38) Szeg
  • hanaura: Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem? Mondjuk ahogy lejött, nem ... (2010.10.31. 14:59) Paralízis
  • hanaura: Hmm, igen, erről többen így is számolnak be:) Egyébként rengeteg különféle "álom-technika" van, en... (2010.09.11. 16:35) Calea
  • hanaura: Hmm, igen, sőt erről olvastam is egy könyvben, hogy még tudományos szempontból is egészen hasonlóa... (2010.09.04. 14:17) Tej

Linkblog

Lego

2010.08.23. 20:50 Álomvadász

A neten nézegetem, hogy a húgom milyen csoportban, vagy helyen dolgozik, vagy tanul valamit, pontosan nem tudom. A munkahely neve egy mozaikszó, LEGO, ami érdekes, de arra lusta vagyok, hogy megnézzem részletesebben. Úgyhogy azonnal ott is vagyok azon a helyen, ahol "dolgozik", valami előadás, szerepjátszás, színészi szerű dolgot próbálnak, egy utasszállító repülőgépben, ami a földön van, egy teremben, és egy igazi gépnek a törzs részében van ez a próba. Mintha én is előadnék valamit, valaki helyett, aki nem jött el. Mondják, vagy gondolom, hogy szarul adtam elő, de leszarom, tudom, hogy nem készültem rá, meg semmi, mitől lett volna jobb. Ezt az előadást egyébként kamerával veszik fel, és azon keresztül látom a dolgokat, és furcsa, ahogy a gép ablakain kilátni, fut a táj, de közben meg egy teremben vagyunk, és állunk, szóval azon gondolkodok, hogy ezt az effektet hogyan lehet megcsinálni, de nem jövök rá, és felébredek.

Egy eperfa alatt állok, és ami érdekes, hogy van rajta fekete meg fehér eper, vagy szeder is, de az íze nem annyira jó, pedig szép, egészséges szemek vannak rajta. A fa viszont szép egyenes, magas, és most már elhiszem, hogy eperfából lehet bútort csinálni, mert amit eddig láttam az nagyon görcsös, csomós, alacsony volt, ez meg egészen más. Le is akarom fényképezni, de ahogy belenézek a gépbe, alig tudom megtalálni a fát, meg nem tudok fókuszálni, meg a fényképezőgép fényzárai vagy mik, ki-be csukódnak, és néha csak feketeséget látok, meg fekete, kitakart szegélyeket, a kép nem akar összeállni.

Szólj hozzá!

Címkék: lego eper

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr902242188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása