HTML

Álmok

Az álmaimat írom le, hogy ne felejtsem el őket. Meg kíváncsi vagyok, másokat érdekelnek-e mások álmai?

Friss topikok

  • hanaura: Hű, ez elég veszélyes lehetett!:))) (2011.05.13. 03:25) Téridő
  • Lunaris777: Ismerős hangulat. Én ilyenkor azon szoktam filózni, hogy kéne valamit kezdeni az újonnan jött krea... (2011.02.28. 15:38) Szeg
  • hanaura: Akkor a "felébredő trükk" végül már majdnem egy tudatos álom volt, nem? Mondjuk ahogy lejött, nem ... (2010.10.31. 14:59) Paralízis
  • hanaura: Hmm, igen, erről többen így is számolnak be:) Egyébként rengeteg különféle "álom-technika" van, en... (2010.09.11. 16:35) Calea
  • hanaura: Hmm, igen, sőt erről olvastam is egy könyvben, hogy még tudományos szempontból is egészen hasonlóa... (2010.09.04. 14:17) Tej

Linkblog

Aszfalt

2011.01.25. 20:29 Álomvadász

Egy másik országban vagyok, és egy földműves emberrel beszélgetek, egy traktor mellett. Dombos helyen vagyunk, és a dombok nagyon meredekek, ezért mondom neki, ohgy ugye azokat a részeket nem munkálják meg? De mondja, hogy azokat is művelik, ami nagyon meredekek, és közben nevet. Aztán mivel egy csoporttal utaztunk ebbe az országba, vagy osztállyal, ezlrt jön egy nő, ő lehet a vezetőnk, mondja, hogy menjek, mert mindjárt indulunk egy másik országba, repülővel. Nekem nincs kedvem velük menni, mert az út 4,5 órás lenne, és fáradt vagyok, ezért mondom, hogy én nem megyek. Azt válaszolja, hogy akkor megbüntet, és nélkülem nem fognak elindulni, és akkor így kibaszok a többiekkel, de nem tud hatni rám, magam miatt nem akarok velük menni. A traktoros ember segít, és így el tudok bújni, nem veszik észre, hogy itt maradtam.

Egy hídon meggyek át, talán villamossal, és elkezdünk belesüllyedni az útba, merülni kezdünk. A mellettem lévő idősebb nő mondja, hogy ne aggódjak, az dővel van egy kis gond, másképp telik, ezért torzulnak a dolgok, a térben örvények keletkeznek. Kilátok a járműből, és velünk szemben van egy sárga daru, ami elkezd szétesni, de azért, mert a rozsda megeszi, és olyan gyorsan fogy el, hogy talán majd földet sem érnek a darabjai. Egyébként nagyon jól néz ki, nagyon kidoglozott, éles, fraktálszerű képekben látom, ahogy szétesik. Kiszállok, és mondják, hogy it most épp filmet forgatnak, szóval amik körülöttem vanank, azok nagyrészt díszletek, de már úgy dolgoznak, hogy nem utómunkáznak, hanem egyből a valóságban megjelenítik a digitális dolgokat, szóval körülöttem digitális díszletek vannak, persze anyagból, de egy kattintással bármit oda tudnak rakni, átalakítani, pl más színt, formát, stb. Mondom a rendezőnek, ha már ennyire van pénz, akkor már mutassanak is rendesen valamit, tegyenek rá bőven, akkor már tényelg adjanak bele mindent. Ő vigyorog, örül a bíztatásnak, és a dolgok egyre részletesebbé is válnak, élesebb lesz minden, egyre több színnel dolgoznak. Aztán látom, ahogy épp aszfaltoznak, és ahogy nézem egy árokban a folyó aszfaltot, hirtelen nem tudom, hogy én mozgok-e vagy az aszfalt, szóval kicsit megcsúszok, de aztán rájövök, hogy az aszfalt mozog, és újra stabil lesz minden.

Szólj hozzá!

Címkék: idő aszfalt rozsda

A bejegyzés trackback címe:

https://alomvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr612613401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása